Žaidimas "Pagauk mane!"

Žaidimas "Pagauk mane!"
Žaidimas "Pagauk mane!" Žaidimas "Pagauk mane!"
Gamintojas HABA
Prekės kodas HB 302475
Ar turime: Turime!
Kaina 19.95€
Kiekis     - O GAL -   Į geidaraštį
Į palyginimo sąrašą

Greitas gaudymo žaidimas skirtas 2-7 vaikams nuo 4 iki 99 metų amžiaus.

Iliustracijos: Martina Leykamm

Žaidimo trukmė: ~15 min.

Pelės smagiai leidžia laiką kartu, bet jų linksmybes gali sudrumsti sėlinantis prie jų katinas...

 

Turinys

 

6 medinės pelės su laidais

1 medinis puodelis

1 spalvotas žaidimo kauliukas

1 žaidimo kauliukas su akutėmis

1 žaidimo taisyklių instrukcija

 

1 žaidimas: Pelių piknikas

Žaidimo tikslas

Katinas bando pagauti kuo daugiau pelių. Pelės bando pabėgti nuo katino.

Pasiruošimas žaidimui

Vyriausiam žaidėjui atitenka katino vaidmuo pirmajame raunde. Jis paima medinį puodelį ir spalvotą žaidimo kauliuką.

Kiekvienas žaidėjas pasirenka po pelę.

Jeigu yra 7 žaidėjai, katinas nesirenka pelės

Visi žaidėjai, išskyrus katiną, padeda jų peles ant stalo taip, kad jų nosys liestųsi. Žaidėjai laiko savo peles už uodegų. Žaidimo kauliukas su akutėmis ir likusios pelės pasilieka žaidimų dėžėje. Turi būti išrinkta katino puolimo signalinė spalva.

  • Jeigu yra 6 ar mažiau žaidėjų – katino pelės spalva yra signalinė spalva.

  • Jeigu yra 7 žaidėjai – spalva nustatoma metant kauliuką.

Žaidimo instrukcija

Katinas įmeta kauliuką į puodelį, apverčia puoduką ant stalo ir patraukia puoduką, atidegdamas iškritusią spalvą.

  • Jei iškrenta signalinė spalva:

katinas bando pagauti peles

Kiti žaidėjai traukia savo peles

  • Katinas nieko nepagavo?

Katinas vėl meta kauliuką ir bando iš naujo

Kiti žaidėjai vėl sudeda peles ant stalo

  • Katinas pagavo pelę?

Žaidėjas, kurio pelę pagavo katinas, gauna žaidimo kauliuką ir medinį puodelį. Šis žaidėjas bus katinas sekančiame raunde.

Visi likę žaidėjai padeda savo peles ant stalo.

Dėmesio: Iškart keičiama signalinė spalva.

Svarbu: jei yra 7 žaidėjai – naujas katinas atiduoda savo pelę žaidėjui, kuris praeitame raunde buvo katinu, ir išmeta kauliuką naujai signalinei spalvai nustatyti.

  • Ar katinas pagavo daugiau nei vieną pelę?

Katinas nusprendžia kuris iš pagautų žaidėjų perims katino rolę.

Jei iškrenta ne signalinė spalva – pelės lieka ant stalo, o katinas meta kauliuką iš naujo.

Dėmesio: Jei žaidėjas patraukia savo pelę, kai iškrenta ne signalinė spalva, tas žaidėjas iškart perima katino rolę.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai katinai ir pelės yra per daug pavargusios tęsti žaidimą. Svarbiausia, kad visiems būtų smagu!

Žaidimo variacija vyresniems vaikams

Žaiskite paeiliui, pagal laikrodžio rodyklę ir iš anksto sutarkite kiek raundų žaisite. Už kiekvieną pagautą pelę katinas gauna tašką. Kas surinks daugiausiai taškų?

2 žaidimas: Saugokis, pele!

Žaidimo tikslas

Katinas turi pagauti tokios spalvos pelę, kuri iškrenta metant kauliuką.

Pasiruošimas žaidimui

Kitaip nei žaidžiant 1 žaidimą, šiame žaidime signalinė spalva nėra išrenkama.

Žaidimo instrukcija

Šis žaidimas pradedamas taip pat kaip ir 1, tačiau užduotys (ir rezultatai) - skiriasi.

Ar išmetus kauliuką iškrenta viduryje esančios pelės spalva? Tai reiškia:

  • Ar katinas pagavo tokios spalvos pelę, kuri iškrito metant kauliuką?

Jis vėl paima puodelį, įmeta į jį kauliuką ir išmeta jį vėl.

Ar pelė buvo patraukta, nors ji buvo ne tos spalvos, kuri iškrito metant kauliuką? Šis žaidėjas iškart perima katino vaidmenį. Jei tą padarė daugiau nei vienas žaidėjas, katinas išrenka kuri žaidėjas perima katino vaidmenį.

Ar katinas pagavo tos spalvos pelę, kuri iškrito metant kauliuką? Ši pelė perima katino vaidmenį ir gauna medinį puodelį ir spalvotą kauliuką.

  • Ar katinas pagavo ir kitas peles?

Pelėms nieko neatsitinka, jos lieka vidury sekančiam raundui. Net jei kažkuris iš žaidėjų patraukia pelę, nors ji ir nėra reikiamos spalvos, jam šį kartą pasiseka – jam nieko nenutinka.

  • Ar vidury nėra tos spalvos pelės, kuri iškrenta metant kauliuką?

Visos pelės turi tyliai sėdėti.

Jei kažkuris žaidėjas patraukia savo pelę – jis perima katino vaidmenį. Jei tą padaro keletas žaidėjų – katinas nusprendžia kam perleisi savo vaidmenį.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai katinai ir pelės yra per daug pavargusios tęsti žaidimą.

Žaidimo variacija vyresniems vaikams

Naudokite taškų kauliuką. Signalinis skaičius išrenkamas metant kauliuką. Kiekvienai pelei suteikiamas skaičius. Jei iškrenta signalinis skaičius, katinas bando pagauti atitinkamą skaičių turinčią pelę. Žaidėjas bando kuo greičiau patraukti savo pelę traukdamas jai už uodegos.




 

Rašyti atsiliepimą

Jūsų vardas


Jūsų atsiliepimas Pastaba: HTML nesiverčia!

Įvertinimas Blogas           Geras

Į žemiau esantį laukelį įveskite apsaugos kodą.



Perkamiausios prekės
Palaikoma OpenCart
SPRAGTUKAS © 2018