Cart
Haba žaidimas Pagauk  didžiausią žuvį

Haba žaidimas Pagauk didžiausią žuvį

  • Gamintojas: HABA
  • Prekės kodas: Haba 2538
  • Prieinamumas: Sandėlyje
  • 7,95€


Puikus žaidimas visai šeimai. Kas pagaus pačią didžiausią žuvį, tas ir laimės magnetinį žvėjybos konkursą. Smagus įgūdžių žaidimas skirtas 2-6 žvejams 4-99 metų amžiaus.

Iliustracijos: Ulrike Fischer

Visi žvejai – maži ir dideli – renkasi kasmetinėms žvejų varžyboms prie tvenkinio dėžutėje. Net Andrius Žvejys jau nekantriai laukia pasiruošęs savo meškerę. Staiga, žalia žuvis išneria iš vandens ir šaukia „pagauk mane!“ Andrius Žvejys pasitrina savo akis, jomis netikėdamas. Bet štai! Dar viena žuvis bei šuo-žuvis plaukia link jo choru dainuodamos „Pagauk mane! Pagauk mane!” Bet, deja, Andriui Žvejui reikia pagauti tik geltonas žuvis norint laimėt šias žvejybos varžybas, todėl jis turi būti atsargus – jei pernelyg priartės prie netinkamos žuvies ji užkibs ant jo meškerės kabliuko.

Turinys

1 Meškerė

18 žuvų (trijų spalvų ir dydžių)

1 žaidimo kauliukas

1 žaidimo taisyklių instrukcija

Žaidimo tikslas

Kuriam žaidėjui nusišypsos sėkmė ir padės jam pasitelkus savo žvejojimo įgūdžius pagauti daugiausiai žuvų?

Pasiruošimas žaidimui

Sudėkite visas 18 žuvų į dėžutę. Pakratykite dėžutę ir padėkite ją stalo viduryje. Paruoškite šias priemones: žaidimo kauliuką, dėžutės dangtelį ir meškerę.

Žaidimo instrukcija

Žaiskite pagal laikrodžio rodyklę. Kuris iš žaidėjų neseniai valgė žuvų pirštelius? Tas žaidėjas pradeda žaidimą. Jei nepavyksta susitarti – pradedą jauniausias žaidėjas išmesdamas žaidimo kauliuką. Paimkite meškerę į vieną ranką ir bandykite sugauti tos spalvos žuvį, kuri iškrito ant žaidimo kauliuko. Žvejodami galite žiūrėti į dėžutės vidų.

-         Ar pagavote tinkamos spalvos žuvį?

Puiku! Padėkite žuvį priešais save.

-         Ar kitos spalvos žuvis užkibo ant meškerės?

Gaila, bet padėkite šią žuvį atgal į dėžutę.

-         Ar magnetas prikimba prie dėžutės?

Jūsų meškerė įsipainiojo tankiose nendrėse – Jūsų žvejojimo eilė baigėsi.

-         Ar ant meškerės užkibo dvi ar daugiau žuvys?

Jei abi žuvys yra tinkamos spalvos – amžiaus laimikis. Padėkite visas žuvis priešais save. Tačiau, jei bent viena iš sugautų žuvų yra netinkamos spalvos,  turite sugrąžinti visas žuvis atgal į dėžutę.

-         Ar dėžutėje nebeliko tinkamos spalvos žuvų? Prieš žvejojant galite pasirinkti kitą spalvą.

Tada, kito žaidėjo eilė mesti žaidimo kauliuką.

Užuomina: Jei norimą žuvį pasiekti yra per daug sudėtinga, galite uždaryti dėžutę ir ją pakratyti. Tada, vėl ją padedate centro viduryje ir atidarote dangtelį prieš pradedant žvejoti.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas yra baigiamas, kai:

-         Vienas iš žaidėjų pagauna savo šeštąją žuvį, arba

-         Sugautos visos žuvys

Visi žaidėjai eilute sudėlioja savo laimikius. Žaidėjas, kieno žuvų eilutė ilgiausia yra žaidimo nugalėtojas. Jei du ar daugiau žaidėjai sudėlioja vienodo ilgio eilutes – jie visi laimi. 

Žymos: Stalo žaidimai, Mediniai žaislai, lavinamieji, edukaciniai žaidimai, stalo žaidimai, šeimos žaidimai