Drakono skaičiuoklė

Drakono skaičiuoklė
Drakono skaičiuoklė Drakono skaičiuoklė
Gamintojas HABA
Prekės kodas HB 4593
Ar turime: Turime!
Kaina 9.95€
Kiekis     - O GAL -   Į geidaraštį
Į palyginimo sąrašą

Žaisdami įvairius amžius atitinkančius šio žaidimo variantus, vaikai gali išmokti skaičius nuo 1 iki 10 ir pasimokyti sudėties bei atimties.  Kai kurie žaidimo etapai suteikia galimybę vaikui pasikartoti ir įtvirtinti jau įgytas žinias. Šis žaidimų rinkinys skirtas 2 žaidėjams nuo 5 metų amžiaus.

Žaidimo kūrėjai: Imke Krämer & Markus Nikisch

Iliustracijos: Ales Vrtal

Pakuotės turinys:

1 drakonas

1 žaidimo kauliukas (1-6 taškelių)

36 žaidimo kortelės:

·        10 raudonų kortelių su skaičiais 1-10,  10 žalių kortelių su skaičiais 1-10

·        10 kortelių su užduotimis, 5 papildomos kortelės (užduočių užrašymui)

·        1 +/- drakono kortelė

Skaičių dvikova  (skirta vaikams 5+)

Žaidimo tikslas

Kas ištrauks kortelę su aukštesniu skaičiumi ir gaus priešininko kortelę?

Žaidimo instrukcija

Kiekvienas žaidėjas gauna vienos spalvos korteles, kurios sunumeruotos nuo 1 iki 10. Kortelės gerai sumaišomos ir padedamos prieš žaidėją skaičiais į apačią. Tada, abu žaidėjai traukia korteles iš savo krūvos vienu metu ir jas apverčia skaičiumi į viršų. Žaidėjas ištraukęs aukštesnį skaičių gauna priešininko kortelę ir padeda abi korteles į papildomą krūvą. Likusios kortelės atverčiamos taip pat.

Dėmesio: Jei abu žaidėjai vienu metu ištraukia tą patį skaičių, nei vienas iš jų kortelių negauna – jos padedamos į atskirą krūvą.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas pasibaigia, kai abejose žaidėjų krūvose nebelieka kortelių. Žaidėjas turintis daugiausiai kortelių savo papildomoje krūvoje yra nugalėtojas. Jei žaidėjai surinko vienodą kortelių skaičių – laimi abudu. Tačiau, jei abu žaidėjai jau moka gerai skaičiuoti, tada laimi žaidėjas kieno krūvos suma yra aukštesnė.

Greitas skaičiavimas (skirta vaikams 6+)

Žaidimo tikslas

Kas žino teisingą uždavinio sprendimą?

Žaidimo instrukcija

Užduočių kortelės yra sumaišomos ir padedamos užduotimis žemyn stalo centre. Kiekvienas žaidėjas į rankas gauna vienos spalvos kortelių krūvą su skaičiais nuo 1 iki 10. Žaidimą pradeda žaidėjas, neseniai šventęs gimtadienį. Jis atverčia pirmą užduočių kortelę ir garsiai perskaito ten užrašytą uždavinį. Kitas žaidėjas savo kortelių krūvoje turi rasti skaičių atitinkantį pateikto uždavinio sprendimą. Suradęs tinkamą kortelę, žaidėjas ją atverčia, padeda ant stalo ir garsiai perskaito ten esantį skaičių.

Jei atsakymas yra teisingas, žaidėjas gauna užduoties kortelę, kurios rezultatą pasakė teisingai.

Jei atsakymas klaidingas, ta užduoties kortelė yra išimama iš žaidimo.

Žaidėjas pasiima savo kortelę su teisingu atsakymu ir sugrąžina ją į savo kortelių krūvą. Tuomet, žaidėjai pasikeičia vaidmenimis ir daro tą patį.

Užuomina: 5 papildomos kortelės yra skirtos savo sugalvotų uždavinių užrašymui. (Dėmesio: uždavinio rezultatas turi būti nuo 1 iki 10).

Žaidimo pabaiga

Žaidimas pasibaigia, kai visos uždavinių kortelės yra išnaudojamos. Žaidėjas surinkęs daugiausiai uždavinių kortelių yra nugalėtojas. Jei žaidėjai turi vienodą kortelių skaičių – laimi abudu.

Užuomina: Galite patikrinti užduočių rezultatus naudodamiesi sulankstyta skaičių lentele esančią instrukcijos viršelyje. Taip pat, Jums prireiks drakono ir +/- drakono kortelių. Drakono kortelė padedama paveiksliuku į viršų, kuriame yra +/- drakonas, priklausant nuo užduoties pobūdžio. Drakonas yra padedamas ant pirmo uždavinyje nurodyto skaičiaus. Atverstas + arba – drakonas nurodo kurią kryptimi turi judėti skaičiuotojas: esant -, turi judėti į kairę, o esant + į dešinę. Antras uždavinio kortelėje esantis skaičius nurodo kiek kvadratėlių į priekį gali pajudėti drakonas. Šio ėjimo pabaigoje, drakonas stovi ant kvadratėlio su teisingu uždavinio sprendimu.

Žaidimo variantas (skirtas vaikams 8+)

Žaidimo tikslas:

Kas sugebės greičiausiai rasti uždavinio sprendimą?

Žaidimo instrukcija

Kiekvienas žaidėjas sudėlioja savo korteles eilute nuo 1 iki 10, skaičiumi į viršų. Krūva su uždavinių kortelėmis yra padedama stalo viduryje. Vyriausias žaidėjas pradeda žaidimą atversdamas pirmą uždavinio kortelę.

Dėmesio: Uždavinio kortelė turi būti atversta taip, kad abu žaidėjai užduotį pamatytu vienu metu, nes kitaip vienas iš žaidėjų įgauna pranašumą.

Pamatę uždavinį, abu žaidėjai savo kortelių krūvose greitai ieško kortelės su skaičiumi, kuris yra teisingas uždavinio sprendimas.  Žaidėjas, suradęs atitinkama kortelę, ją deda ant uždavinio kortelės. Žaidėjas, kuris padaro ta pirmas, pasiima uždavinio kortelę.

Kortelės su skaičiais vėl sudedamos į savo eiles ir praeito raundo nugalėtojas atverčia sekančią uždavinio kortelę.

Žaidimo pabaiga

Žaidėjas, surinkęs daugiausiai uždavinių kortelių, yra nugalėtojas.

Taškelių skaičiavimas (skirtas vaikams 6+)

Žaidimo tikslas

Kas sugebės išmesti visus reikalingus skaičius ir užversti žaidimo korteles?

Žaidimo instrukcija

Kiekvienas žaidėjas sudėlioja savo korteles eilute nuo 1 iki 10, skaičiumi į viršų. Jauniausias žaidėjas pradeda žaidimą mesdamas žaidimo kauliuką. Iškritusių akučių skaičius nurodo kurią kortelę galima užversti.

Svarbu: Norint užversti korteles su skaičiais nuo 7 iki 10, kauliukas turi būti metamas keletą kartų. Iškritusių akučių skaičiai yra sudedami ir paskelbiamas rezultatas. Pavyzdžiui, jei žaidėjas išmeta 5 ir 3, jis gali užversti kortelę su skaičiumi 8. Žaidėjai patys sprendžia kiek kartų mes kauliuką. Tačiau, jei rezultatas yra aukštesnis už 10, nei viena kortelė negali būti užversta ir ėjimas perduodamas kitam žaidėjui.

Žaidimo pabaiga

Žaidėjas, pirmas užvertęs visas savo korteles, yra nugalėtojas.

Užuomina: Galite patikrinti užduočių rezultatus naudodamiesi sulankstyta skaičių lentele, esančią instrukcijos viršelyje.

Drakonų lenktynės (skirta vaikams 7+)

Žaidimo tikslas

Kas sugebės pastatyti drakoną kuo arčiau skaičiaus 10 ant sulankstomos skaičių lentos?

Žaidimo instrukcija

Pirmiausiai, išskleiskit numerių lentą, kuri yra pritvirtinta prie instrukcijos ir padėkite ją ant stalo. Šiam žaidimo variantui prireiks tik vienos kortelių krūvos. Vienas iš žaidėju gerai išmaišo kortas ir padeda jas į krūvą priešais save. Drakonas yra pastatomas ant skaičių lentos, ties skaičiumi 1. Žaidėjas, prieš kurį yra kortelių krūva, atverčia pirmą kortelę. Kitas žaidėjas pasako skaičių užrašytą ant kortelės ir drakonas yra pajudinamas į priekį per atitinkamą kvadratėlių skaičių. Jei tas žaidėjas pasako „toliau“, kitas žaidėjas atverčia kitą kortelę ir drakonas vėl juda į priekį link finišo (10).

Svarbu: Drakonas neturi peržengti skaičiaus 10 ribos, nes tai padarius žaidėjas pralaimi tą raundą. Žaidimas tęsiasi, kol neatsiranda didelė tikimybė peržengti skaičiaus 10. Tada, žaidėjas pasako „stop“ ir kortelės daugiau nebėra atverčiamos. Drakonas yra paliekamas toje vietoje, kur baigė raundą pirmas žaidėjas. Tada žaidėjai pasikeičia kortomis ir drakonu. Žaidėjas, kuris vartė kortas dabar gauna drakoną ir stato jį ties startu, o kitas žaidėjas verčia kortas. Tikslas yra aplenkti kitą žaidėją ir pastatyti savo drakoną kuo arčiau skaičiaus 10.

Tolimesni raundai yra žaidžiami pakaitomis, o jų nugalėtojas kaip atlygi gauna drakoną su karūna. (Atlygio kortelė = kita užduočių kortelės pusė)

Žaidimo pabaiga

Žaidimas yra baigiamas, kai nebelieka atlygio kortelių, o žaidėjas surinkęs jų daugiausiai – laimi žaidimą.

Rašyti atsiliepimą

Jūsų vardas


Jūsų atsiliepimas Pastaba: HTML nesiverčia!

Įvertinimas Blogas           Geras

Į žemiau esantį laukelį įveskite apsaugos kodą.



Perkamiausios prekės
Palaikoma OpenCart
SPRAGTUKAS © 2018