Rinkimo bei žirgų lenktynių žaidimas „Pakeliui į tvartą”

Rinkimo bei žirgų lenktynių žaidimas „Pakeliui į tvartą”
Rinkimo bei žirgų lenktynių žaidimas „Pakeliui į tvartą”
Gamintojas HABA
Prekės kodas HB 4321
Ar turime: Turime!
Kaina 17.95€ 16.95€
Kiekis     - O GAL -   Į geidaraštį
Į palyginimo sąrašą

Žirgai praleido puikią dieną pievoje! Bet dabar jie turi skubiai risnoti atgal į žirgų fermą. Tačiau garduose jiems reikalingi įvairūs dalykai, tokie kaip morkos ar avižų maišai. Todėl Jums reikia surinkti reikiamus daiktus pakeliui į žirgų fermą. Nusišypsojus sėkmei bei išmetus tinkamą kauliuką, pirmi atvesite savo žirgą į jo gardą.

Rinkimo bei žirgų lenktynių žaidimas skirtas 2-4 žaidėjams 3-12 metų amžiaus. Galimos trys žaidimo variacijos.

Rinkimo bei žirgų lenktynių žaidimas skirtas 2-4 žaidėjams 3-12 metų amžiaus. Galimos trys žaidimo variacijos.

Žaidimo kūrėja: Susanne Gawlik

Iliustracijos: Stefanie Klaßen

Žaidimo trukmė: ~10min.

Žirgai praleido puikią dieną ganykloje. Jie visą dieną dūko pievoje, tačiau jau temsta ir jiems laikas sugrįžti į savo gardus. Jiems reikia Tavo pagalbos norint surinkti visus reikiamus daiktus pakeliui į fermą. Kuris žaidėjas padės žirgams greičiausiai grįžti į tvartą prieš tai surinkęs visus reikalingus daiktus?

Turinys                                           

1 žaidimo lenta

4 mediniai žirgai

4 dėlionės lenta (kiekvienoje yra 7 dėlionės dalys)

1 raudonas žaidimo kauliukas

1 mėlynas žaidimo kauliukas

2 kliūtys (skirti žaidimo versijai su kliūtimis)

1 žaidimo taisyklių instrukcija

Žaidimo tikslas

Žaidėjai turi atvesti žirgus iš pievutės į tvartą. Įvairūs daiktai turi būti surinkti pakeliui. Pirmas žaidėjas išmeta abu žaidimo kauliukus. Tada, žaidėjas turi nuspręsti kuriuo kauliuku nori pasinaudoti. Jis gali arba vesti savo žirgą link tvarto, arba paimti daiktą ir sudėti jį į dėlionę. Tik surinkęs visą dėlionę žaidėjas gali žirgą įvesti į jo gardą. Žaidimo tikslas yra pirmam atvesti savo žirgą į jo gardą.

Pasiruošimas žaidimui

Prieš pradedant žaisti kratykite dėlionės lentoje esančias dėliones dalis. Išskleiskite žaidimo lentą ir padėkite ją stalo viduryje. Kiekvienas žaidėjas pasiima po dėlionės lentą ir padeda ją priešais save. Tada, žaidėjai pasirenka po žirgą ir pastato jį pievelėje (=starto kvadratėlis).  Paruoškite abu žaidimo kauliukus ir dėliones dalis.

Žaidimo instrukcija

Žaiskite pagal laikrodžio rodyklę. Žaidėjas, kuris neseniai turėjo galimybę paglostyti žirgą, pradeda žaidimą išmesdamas abu žaidimo kauliukus. Raudonas kauliukas nurodo per kiek kvadratėlių galite perkelti savo žirgą į priekį. Mėlynas žaidimo kauliukas nurodo kurią dėlionės dalį galite pasiimti ir įdėti į savo dėlionės lentą. Pavyzdžiui, jeigu metant mėlyną kauliuką iškrenta pasaga, galite įdėti vieną pasagos dėlionę į savo dėlionės lentą. Iškritus žvaigždei, galite paimti bet kurią norimą dėlionės dalį. Dabar turite nuspręsti kuriuo žaidimo kauliuku norite pasinaudoti.

-          Ar perkelsite savo žirgą per tiek kvadratėlių, kiek iškrito akučių metant raudoną kauliuką?

-          Ar pasinaudodami mėlynu kauliuku paimsite vieną dėlionės dalį ir įdėsite ją į savo dėlionės lentą?

Priėmę sprendimą ir atlikę atitinkamą veiksmą, perleidžiate ėjimą sekančiam žaidėjui.

Dėmesio: galite įvesti savo žirgą į jo gardą tik surinkę visas septynias dėliones dalis ir sudėję jas visas į savo dėlionės lentą. Todėl stenkitės laiku surinkti visą savo dėlionę.

Žaidimo pabaiga

Žaidėjas, pirmas surinkęs savo dėlionę ir įvedęs žirgą į jo gardą, yra žaidimo nugalėtojas. Šis žaidėjas puikiai pasirūpino savo žirgui ir nieko nepamiršo.

Žaidimo variantai

(1) Paprastasis. Žaidimas tampa lengvesnis, jei leidžiama vadovautis abiejų žaidimų kauliukų veiksmais iš karto. Jeigu išmetus raudoną kauliuką iškrenta dėlionės kuri jau yra Jūsų dėlionėje, negalite nieko įdėti į dėlionę.

Kiti du žaidimo variantai žaidžiami pagal originalaus žaidimo varianto taisykles, tačiau yra pora pakeitimų:

(2) Lenktynės su kliūtimis. Prieš pradedant žaidimą, padėkite abi kliūtis ant dviejų kvadratėlių esančių kelyje į tvartą. Žirgai negali atsistoti ant kvadratėlių su kliūtimis, jie turi peršokti tuos kvadratėlius. Pavyzdžiui: jei žaidėjas išmeta dvi akutes, o jo žirgas stovi dviem kvadratėliais prieš kliūtį, žirgas negali pajudėti į priekį.

(3) Vienas kauliukas. Žaidėjas turi prieš mesdamas kauliuką apsispręsti kuriuo iš dviejų jis nori pasinaudoti ir tik tada jį mesti.

Žaidimo kūrėja Susanne Gawlik gimė 1971 metais Biedenkopfe. Ji yra kompetentinga dantų technikė gyvenanti Hirzenhaine su savo šeima. Šį žaidimą jį sukūrė savo vaikams Jan Luca ir Nils Robin, kurie paveldėjo mamos aistrą žaidimams. Jos svajonė buvo išleisti žaidimą kartu su HABA, kuri jau yra įgyvendinta. Žaidimo iliustratorė Stefanie Klaßen gyvena ir dirba Miunsteryje: „Geriausia mano profesijoje yra tai, kad galiu kurti naujus pasaulius bei piešinius vėl ir vėl!“

 

Rašyti atsiliepimą

Jūsų vardas


Jūsų atsiliepimas Pastaba: HTML nesiverčia!

Įvertinimas Blogas           Geras

Į žemiau esantį laukelį įveskite apsaugos kodą.



Palaikoma OpenCart
SPRAGTUKAS © 2018