Žaidimas "Atkartok"

Žaidimas "Atkartok"
Gamintojas HABA
Prekės kodas HB 301321
Ar turime: Turime!
Kaina 9.95€ 7.95€
Kiekis     - O GAL -   Į geidaraštį
Į palyginimo sąrašą

Tai žaidimas be žodžių ir apskritai  - be jokių garsų. Ar tau pavyks pavaizduoti karvę? Kiškį? Ar net žirkles? Pantomima yra vaidinimas su gestais, veido išraiškomis ir kūno judesiais, tačiau be žodžių.Pantomima - smagus užsiėmimas visai šeimai ar linksmame draugų rate.

Tas, kuris pvz. turės pavaizduoti karvę šiame žaidime, galės padaryti tai tempdamas veidą, pirštais vaizduodamas ragus ir šliauždamas keturiomis, tačiau neišleisdamas nė garso.


Šarados -tai žaidimas be žodžių 4-iems ar daugiau žaidėjų nuo 4 iki 99 m.

Skardinės iliustracija: Ulrike Fischer

Kortų iliustracijos: Martina Leykamm

Turinys:

48 kortos, 1 žaidimo taisyklių rinkinys

Žaidimo tikslas

Kuri komanda atspės daugiausiai pavaizduotų terminų?

Pasiruošimas:

Žaidėjai pasidalina į dvi komandas su apylygiu narių skaičiumi. Kiekviena komanda pakaitomis turi spėlioti ar teisėjauti. Sumaišykite kortas ir padėkite jas užverstas. Nuspręskite, kiek kortų iš 48 naudosite, taip nulemdami žaidimo trukmę. Atskirkite atitinkamą kortų skaičių ir padėkite jas užverstas į krūvą. Likusios kortos padedamos atgal į skardinę.

Kaip žaisti?

Komanda, kurioje yra jauniausias narys, gali pradėti žaisti ir būti pirmąja komanda, kuri spėlios. Kitos komandos nariai bus teisėjais. Spėliojanti komanda pasirenka vieną iš savo narių, kuris vaidins pamėgdžiojimus. Mimas paima kortą nuo krūvos viršaus, pasižiūri į paveikslėlį, nerodydamas komandos nariams, ir perduoda kortą teisėjui.

  • Jeigu žaidėjui nėra aišku, ką jis turi suvaidinti, teisėjai turi pašnibždėti jam, kas pavaizduota kortoje.
  • Jeigu žaidėjas vis dar nesusigaudo ir po teisėjų pagalbos, tuomet jie padeda kortą atgal į skardinę ir ištraukia naująją iš krūvos.

Dabar mimas turės pavaizduoti terminą taip, kad jo komandos nariai kuo greičiau atspėtų. Mimas gali daryti įvairias veido išraiškas, perkreipti save ir maskatuoti rankomis. Tačiau jam neleidžiama ką nors sakyti ar leisti garsus! Teisėjai stebi, kad žaidėjas iš tikrųjų nekalbėtų ir netartų jokių garsų.

Atsargiai:

Jei žaidėjas vis gi prakalba, teisėjai paima kortą.

Spėliojančios komandos nariai gali spėti vienu metu ir gali šaukti savo spėjimus. Kai tik komanda pasako teisingą atsakymą, teisėjai iškart šūkteli “būtent” ir spėliojusi komanda gauna kortelę. Tada komandos apsikeičia vaidmenimis.

Svarbu:

Sekančiuose raunduose kiekvienos komandos nariai turėtų pakeisti mimikas.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai tik išnaudojama visa kortų krūvelė. Laimi komanda, surinkusi daugiausiai kortų. Žaidėjai, negalintys suskaičiuoti, sudeda savo kortas į ilgą eilę. Komanda su ilgiausia eile laimi žaidimą.

Variantas:

Spėjimo laikas apribojamas 1 minute. Teisėjai su laikrodžiu kontroliuoja laiką. Jei spėliojančiai komandai nepavyksta atspėti termino per duotąjį laiką, korta padedama atgal į skardinę. Jei komanda atspėja terminą dar nepasibaigus duotajam laikui, mimas iškart paima sekančią kortą.

 

Gamintojas
HABA HABA - vokiečių kompanija, žinoma visame pasaulyje kaip medinių žaislų kūdikiams ir vaikams gamintoja. Kokybė, išradingumas, atidumas vaikystei - pagrindinės HABA vertybės, kurias pajusite, į rankas paėmę bet kokį HABA žaislą. www.haba.de

Rašyti atsiliepimą

Jūsų vardas


Jūsų atsiliepimas Pastaba: HTML nesiverčia!

Įvertinimas Blogas           Geras

Į žemiau esantį laukelį įveskite apsaugos kodą.



Palaikoma OpenCart
SPRAGTUKAS © 2017