Žaidimas "Kas esu?"

Žaidimas "Kas esu?"
Žaidimas "Kas esu?"
Gamintojas HABA
Prekės kodas HB 301323
Ar turime: Turime!
Kaina 13.00€ 10.95€
Kiekis     - O GAL -   Į geidaraštį
Į palyginimo sąrašą

Gal aš išradėjas? O gal pingvinas? Nežinia. Tau reikės klausti ir išsiaiškinti, kas toks tu esi. Klausti gali bet ko, svarbu, kad atsakymas būtų "taip" arba "ne". Laimi tas, kas surenka daugiausia kortelių.


Rekomenduojamas žaidėjų amžius: nuo 5 metų.

Žaisti gali: 2 ar daugiau žaidėjų.

Žaidimas moko:

- loginio mąstymo.

Iliustracijos: Ulrike Fischer

Kas aš esu? Išradėjas, liūtas, o gal net ir laistytuvas?

Tas, kuris užduoda teisingus klausimus ir padaro gerus derinius, laimi žaidimą.

Turinys

1 galvos raištis

1 klaustukas

40 kortelių

10 figūrėlių

1 žaidimo instrukcijų rinkinys

Žaidimo tikslas

Kas surinks daugiausiai kortų po 3 raundų?

Pasiruošimas žaidimui

Kortos yra sumaišomos ir sudedamos į krūvą stalo viduryje užverstos. 10 figūrėlių taip pat yra padedamos į stalo centrą. Pasiruošk galvos raištį.

Kaip žaisti?

Žaidėjas su didžiausia nosimi gali pradėti žaidimą. Jei nesutariate, kuriam startuoti, žaisti pradeda vyriausiasis. Jis visų pirma yra “gudrioji lapė”. Kiti žaidėjai yra arbitrai.

Gudrioji lapė paima 10 figūrėlių, ant galvos užsideda raištį ir užmerkia akis. Arbitrai paima kortą nuo viršaus ir kruopščiai pritvirtina ją su magnetu prie galvos raiščio. Tuomet gudrioji lapė atmerkia akis. Tada žaidėjas su raiščiu bando išsiaiškinti, kas toks jis yra, užduodamas tikslius klausimus. Jis gali klausti, ko tik nori, tačiau visi klausimai turi būti suformuluoti taip, kad atsakymas į juos galėtų būti paprastas “taip” arba “ne”.

Galimi tokie klausimai:

·         Ar aš esu gyvūnas (daiktas, žaislas)?

·         Ar galima mane rasti virtuvėje (mieste, čia kambaryje)?

·         Ar tu norėtum manęs atsigerti (pavalgyti, mane paliesti)?

Arbitrai sutaria dėl atsakymo.

Jeigu arbitrai atsako...

·         „Ne!” – gudrioji lapė uždavė bevertį klausimą. Žaidėjas turi perduoti vieną iš turimų figūrėlių arbitrams ir tada užduoda kitą klausimą.

·         „Taip!“ – tada gudrioji lapė gali iškart uždavinėti kitus klausimus.

Atsargiai: Jeigu arbitrai tarpusavyje nesutaria dėl atsakymo ar negali tiksliai atsakyti, tada žaidėjas neturi atiduodi savo figūrėlės ir gali tęsti žaidimą, užduodamas kitą klausimą.

Vietoj klausimo gudrioji lapė gali daryti spėjimą, kas tokia ji yra.

·         Spėjimas klaidingas?

Kaip bausmę žaidėjas turi atiduoti figūrėlę.

·         Spėjimas teisingas?

Šaunu! Kaip prizą žaidėjas gauna vieną kortelę.

Prasideda naujas spėliojimo raundas.

Nebeliko figūrėlių?

Jei gudrioji lapė yra paliekama be figūrėlių, jos spėliojimo raundas baigėsi ir tas žaidėjas negauna prizo.

Prasideda naujas raundas

Žaidėjas, esantis šalia gudriosios lapės pagal laikrodžio rodyklę, bus nauja „gudriąja lape“.

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai kiekvienas žaidėjas pabūna gudriąja lape 3 kartus.

Žaidėjas su daugiausia kortelių laimi žaidimą.

Jei keletas žaidėjų turi surinkę tokį pat kortų skaičių, jie visi laimi.

Variantai

·         Galite patys sugalvoti žodžius bei užrašyti ar nupiešti juos ant lapelio. Tuomet vietoj kortos tą lapelį pritvirtinkite prie galvos raiščio.

·         Jei žaidėjas teisingai atspėjo, kas toks yra, jis suskaičiuoja likusias figūrėles ir užsirašo jų skaičių. Po trijų raundų laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai taškų.

 

Gamintojas
HABA HABA - vokiečių kompanija, žinoma visame pasaulyje kaip medinių žaislų kūdikiams ir vaikams gamintoja. Kokybė, išradingumas, atidumas vaikystei - pagrindinės HABA vertybės, kurias pajusite, į rankas paėmę bet kokį HABA žaislą. www.haba.de

Rašyti atsiliepimą

Jūsų vardas


Jūsų atsiliepimas Pastaba: HTML nesiverčia!

Įvertinimas Blogas           Geras

Į žemiau esantį laukelį įveskite apsaugos kodą.



Perkamiausios prekės
Palaikoma OpenCart
SPRAGTUKAS © 2018